Awesome People

Welcome To My Neverland, Haqita Life's On Here

Saya Still Wujud, okaY ;D

Assalammualaikum dan Selamat Petang


Rindu aku tak? haha. oke-2 finally aku dapat juga mengupdate blog aku yang serba huru hara ni. Padahal banyak aje masa free tapi hari ni jugak aku nak buat post yang baru. dah lah demam panas --> oleh itu, banyak effect yang mendatang antaranya ialah sakit perut, sakit kepala, sakit hati & bla-2 haha. sakit perut tu pulak disebabkan aku tak makan. bukannya ape, aku tak diet okaY cuma malas nak menyuapkan makanan tu dalam mulut huhu. (aku kan pemalas).

post aku pada kali ni ingin menceritakan pasal hari raya batch kami. pasal jejalan raya lah senang cite. hari sabtu yang lepas bersamaan 10/9/2011 kami semua jejlan raya. tapi pada hari semalam, aku tak dapat join diorang jejalan lagi disebabkan aku tolong ibu aku coz ade open house kt rumah. jeles tau tak dapat pergi semalam, dah la seramai 2 puluh orang lebih gather-2 bersama. tapi takpe, aku still happy walaupun tak dapat join.


hari ni, aku hanya nak sajikan beberapa gambar pada minggu lepas (best momments) lah katekan =p

ni dekat rumah Nabilah
ni dekat rumah Anas

mak datin, amboi !
ni dekat rumah hanis
i love them

sebenarnya banyak aje gambar lagi tapi ni aje yang sempat aku upload. nk tunggu mengupload ni lama wokkk. hope u all enjoy tngok gambar-2 ni. kbai ;D

No comments:

Post a Comment