Awesome People

Welcome To My Neverland, Haqita Life's On Here

Mungkin ini Kali Terakhir untuk Bulan September :(

Assalamualaikum dan Selamat Petang.



Hari ni aku nak update selaju yang mungkin macam ala-2 kereta bugati paling laju di dunia tu kerana aku ada banyak gile homework akaun yang menimbun tak siap-2 lagi. uishhh, penat betul nak buat kerja kursus ni nak menaip lah bagai (tak baik mengeluh). Padahal, cikgu dah lama mintak nak tengok, aku aja buat dono tak bagi huhu. post aku memang ada maksud dengan title aku di atas.


Maksud aku macam ni, dalam bulan september ni mungkin nilah post aku yang terakhir. sebab minggu depan aku dah nak study gile + perah otak bagai. 10/10 dah nak exam akhir tahun pulak. Cuak semua ada lah, katenye sekolah aku bakal buat peraturan baru --> siapa yang tak cemerlang dalam keputusan peperiksaan akhir tahun akan ditendang sekolah. maknanya pindah sekolah lain jawabnya. ni baru ura-ura tak tahu lah jadi ke tak. kalau tak jadi alhamdulillah banyak-banyak hee, ni tak bererti kita tak nak berjaya.


Jadi, study biar molek-molek, kalau kita gagal sekali tak bermakna gagal buat selamanya kan. Aku harap biar periksa kali ni aku pulak number satu hehe kalahkan budak-budak pandai yang lain, jeles abeh ni. Kalau kita pandai orang pandang tinggi dan solute habis-habisan. Manusia ni kan memang suka dipuji termasuklah aku haha :)


Aku akan buat post yang baru dalam bulan Oktober rasanya. Jangan rindu aku lama-lama tau hehe (perasan lebih). So, i just want to wish goodluck for all candidated in worlds included PMR, SPM & STPM. You all can battle do it, takde orang yang bodoh kat dunia cuma usaha kena lebih untuk berjaya >.<



No comments:

Post a Comment