Awesome People

Welcome To My Neverland, Haqita Life's On Here

Selamat Hari Raya & Maaf Zahir Batin :D

Assalaammualikum and Eid Mubarak Day's


Indahnya sungguh di pagi raya, ramainya orang bersuka ria . hik-hik . Jomlaa join nyanyi sekali huhu . Best tak raya tahun ni? Bagi korang mesti best an. untonglaaa sedara mara ramai. aku ni ha ! sedara secoput aje, ni pon aku ni kakak sedara dua-dua belah. tak best an :(

Tapi aku bersyukur sesangatla sebab belah ayah aku sedara diorang best-best dan baik-baik belaka. Aku sayang diorang sendad-sendad. Taun ni kitorang semua berkumpul pada hari raya ketiga ajelaaa, hari raya pertama tadipun ade family pakcu aku aje dan nenek pastu jalan raya dan dapat duit raya.

Nak tau tak ? raya tadi kitorang tak sempat nak salam bersalaman dan tangkap gambar sebabnya orang ramai lepas sembahyang raya datang berpusu-pusu , fuhhhh ! memnag kepenatan lah ktekan. lepas diorang balik terus kitorang keluar jalan raya . 

Pic raya nanti yer aku masukkan, baru raya pertama kan relax dulu hehe. lagipon hari ni pon tkde gambar yang sempat nak tangkap. sedihkan saya hooo. tapi aku happy sebab jumpa classmates sembahyang raya tadi. memang dah plan awal-awal nak tngkp gmba dan jalan raya sesame tapi masa pulak tak mengizinkan. esok-esok ajelaaa yer.


p/s : pergi setiap rumah makan rendang, ketupat, lemang, lontong and etc . memang nak pecah lah perut jwbnye haha . makan-makan jugak, tapi haruslah dikawalkan tau !;) 



No comments:

Post a Comment