Awesome People

Welcome To My Neverland, Haqita Life's On Here

Hari Mingguan Yang Pelik

Salam Alaikh and Hello .


Jangan lah pulak terkejut beruk tengok tajuk aku tu ha , hehe . Hari mingguan yang pelik itu hanya berlaku kepada aku sahaja . tidak ada kena mengena atau kait mengait langsung dengan orang yang masih hidup dan sudah mati . *ayat filem , cett ! . minggu ni minggu yang aku rasa tersangatlah pelik . jangan tanya kenapa kerana aku akan secara terbuka hatinya akan memberitahu korang , hahaha .

Maksud aku disini , minggu ni pelik kerana ---> aku terlebih tidur daripada had yang telah ditetapkan . jeng , jeng ! jangan terkejut . aku hanya manusia biasa yang tau erti penat dan jaga . aku bukan makan pil tidur, kuda atau sebagainya eyhh . yang aku pelik kan , penat takdelah mane yang lebih membuta aje . mungkin disebabkan faktor cuaca, kerja sekolah tak ade, novel gone dan bla . bla .. bosan aje lebih , ulangkaji taknak . exam pon dah nak dekat . memang pemalas betul !

mata aku ni dah naik sembab sesangat sebab overdose tidu yang sangat melampau . orang lain tak cukup tidur , aku ni terlebih tido . hahaha , kelakar kann . selain itu , minggu ni minggu yang mencabar tahap fizikal aku kerana kaki aku membengkak macam ikan buntal . ikan buntal yang kembung tuu , macam tulah kaki aku kalau korang nak tahu . sakit tak perlu bilang , jalan pun terngenjot-ngenjot mengalahkan kaki patah pulak . main netball sampai tak engat dunia kiri kanan , inilah padahnya ! tapi best jugak sebab aku dapat cuti sakit sehari jerrr .


p/s : bagi aku minggu ni pelik sebab macam-macam kejadian berlaku dekat aku . peliklah sangatkann , haha :D

No comments:

Post a Comment