Awesome People

Welcome To My Neverland, Haqita Life's On Here

Bergembira ! hooorayyy :D

Assalammualaikum (:


Hari ini sekolah aku cuti sebab esok akan diadakan Majlis Ihtifal peringkat negeri . Maklumlah sekolah yang top-top selalu jadi tuan rumah , teheeee . Adik aku semua sekolah , esok hari sabtu pon sekolah . kesian mereka asyik sekolah aje kerjanya , haha . Aku sorang-sorang duduk dekat rumah asyik mengupdate blog aje . Skrgg ni pon pukul 7.30 pagi , diorang pergi sekolah terus aku bangun dari tidur . gumbirannyaaa ^_^


 jeles tak bagi mereka yang sekolah pada hari ini ? tapi bagi aku , akulah rugi sebab ramai tak pergi menuntut ilmu disekolah . hurmmm , nak buat macam mane sekolah aku dah bagi cuti . kalau orang kasi cuti nak sekolah pulak , tak paham betul ngan perangai aku ni . hari ni kerja aku tkdelah banyak mana , so memang busannn . budak yang on9 pon tk beberapa nak ramai sebabnya diorang sekolah . tengok betapa ruginya aku pada hari ini .

Sebenarnya , aku takdelah gembira mane . saje nak buat post Bergembira ! hooorayy tu . kalau bergembira pegang ijazah ke , menang pertandingan ke lain lah cerita . haha :D


No comments:

Post a Comment