Awesome People

Welcome To My Neverland, Haqita Life's On Here

Alergic Towards Udang

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera .


Bad news to me , aku dah tak boleh makan udang lagi . Sob , sob sedih sesangat sebab udang merupakan  makana kedua yang aku suka selepas ayam . Diikuti pula dengan sotong, ketam, lala dan seafood yang lain (ikan pun sekali) . Kenapa aku tak boleh makan udang lagi ? sebabnya muka aku boleh mula mengelupas bila makan udang . Mungkin udang tu boleh menyebabkan kegatalan , yelah udangkan sedap nyamm yummmyy (:

udang yang comel lagi sedap , kbai :D

nampaknya terliur lah aku tengok family aku makan udang nanti . tapi takpe , doktor belum mengesahkan lagi aku alergic toward udang tu . mungkin aku alergic dengan makanan lain kot (nak menyedapkan hati) . aku hanya tunggu keputusan doktor sahaja , mane boleh buat fakta sendiri kan . sejak akhir-akhir ni aku selalu keluar masuk klinik nak cek kulit aku yang mengelupas ni ha ! macam rumah aku pulak kan , yelah bukannya ape balik-balik dapat ubat yang sama --> krim dan ubat pil bosan aku nak makannya , haha . nak elok mestilah makan ubatkan .

No comments:

Post a Comment