Awesome People

Welcome To My Neverland, Haqita Life's On Here

Suka Tengok Wajah Orang Korea (:

Assalamulaikum dan  Bertemu Kite Kembali ^_^





ayat di atas macam berita sensasi lah pulakk kan .
sebenarnye aku ni suke sangat cerita hiburan , yelahhh kalau bace newpapers pon mesti bende pertama yang aku nak bace pasal artis-artis kita ni . aku pun tak tau sebab ape . maybe gamba die menarik atau cerita die sensasi kott ! (jangan pikir bukan-bukan)


first yang aku suke tengok kompem lah artis korea aku . mmmuahahahha xd .
sebab ape ? sebab diorang muke natural sangat . tak perlu nak pakai bedak setebal 5 inci tu bagai .
natural putih dan kulit diorang sungguh bersih . even agak ramai yang menjalani pembedahan plastik ,
sememangnye diorang memang cantik dan kacak belaka jugak .


* artis korea yang aku suka tengok ialah *




man

  1. Kim Hyun Joong (SS501)


kachaks (:

senyum sokmo

camera kami berdua , cett ! haha ;p
sangat pandai 

2.  Jang Geun Seuk

hai2 !!
sejuk mata memandang , haha
stylo 
peace no war

woman 

1 . Yoona (SNSD/ Girls Generation)

superbb cuties
pinky gitu (:   
cantik menarik tertarik
muncung -muncung , muhahaha xd !

4 . Park Shin Hye 

Gorgeous <3
cun melucun
adore sangat 
pipi-pipi , nak !!


 Sebenarnya ramai aje lagi artis yang aku suke tengok wajah diorang .
Aku hanya tunjuk sikit-sikit cukoplah . okaY !!
Kalau banyak-banyak nanti alamat tertidolah aku ngan blog kesayangan aku ni , huhu . 



p/s : aku bukan perli orang Melayu kita eyhh , aku hanya suke tengok wajah orang Korea ini sahaja . fullstop artis kite laen kali aku cerita , key ^_^
 

No comments:

Post a Comment