Awesome People

Welcome To My Neverland, Haqita Life's On Here

Holiday Kecil-kecilan (:

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera ^_^


azam aku seperti post itu hari  aku tak kotakan sepenuhnya , alahai menyesal sangat !
tutup cerita pasal post aku tu okay ? buka muka baru (haha ^_~)
azam aku tu abaikanlah . aku nak cerite dekat  korang semua ni pasal holiday kecil-kecilan aku .


cuti dua minggu ni kan takdelah best mane , busan sangat . betul tak ?
cuti minggu pertama kitorang pergi melaka aje .
tak jauh mne pon , bawah negeri sembilan aje .
kalau orang melaka tanye dari mne , seremban aje . n then diorang cakap jauh tuuu .
ekeleh , atas negeri korang ajepon tu pun nak kate jauh . hahaha xd .


ayah aku yang pandu kereta sampai sane dan bawak lah adik sedara aku dua orang .
mula-mula sampai , jejalan pergi menara taming sari .
dah nak masok dua kali , boring kottt !
sebab nak suruh adik sedara aku rase bestnye taming sari tu , aku pun naik jugak , (best ker ? , bese-bese )


dua dari kiri adik sedara aku tuu
dalam taming sari 
tak best pun , hahaha .

 
dah lepas naik menara taming sari tu , kitorang pun jalanlah kaki sampai dekat A Famosa .
berhampiran dengan A Famosa tu banyak lah muzium .
macam-macam ader .


ade muzim ni




ini aje muzium yang kitorang lawat , haha

kat dalam muzium besar tu , ni lah gambar yang kitorang amek . sila tonton dengan jelas , haha xd .

dari atas , angah , ibu & ateh
tempat dilarang masuk itulah tempat yang kami nak masuk , teheee -.-
no pointless
dekat tangga sekali

lepas penat berjalan kat muzin yang besar tuu , kitorang pon rehat sebentar .
lepas tu sambung jalan balik .
pergilah dekat dataran pahlawan & makhota parade yang shopping complex besar tuu .

al-ikhsan kat malhota parade
adik aku berbangga dengan bolanya

lepas pergi mall , santai kejap kt rumah kawan ayah aku .
mandi & solat pun kat sane .
lepas maghrib , kitorang pun gerakkan kaki nak makan-makan .
 pergilah dekat umbai , melaka untuk makan ikan bakar . teheeee T__T

ibu aku eppy semacam aje , cecite2 !!
tunggu giliran 

agak best jugaklah jalan ramai-ramai .
perut pun dah kenyang coz makan ikan bakar , sotong , udang , ketam & bla.. bla..
aku makan sikit aje tau , yang laen tu biarkan ajelah . huhuhu .




p/s : sekian sahaja holiday aku cuti ni . nak jalan jauh-jauh . ibu dan ayah aku kerja pulak . so kat Melaka okay ajelah walaupun dekat dan selalu pergi , hehe -.- 

No comments:

Post a Comment