Awesome People

Welcome To My Neverland, Haqita Life's On Here

Sedih apabila orang taknak mendengar nasihat orang lain

Assalamualaikum dan Senyum Ceria .

Isu-isu terhangat sering diperkatakan , bukan isu artis, perdana menteri, khalwat, pernikahan atau sebagainye yang ingin aku katekan  .jadi ape isunye yang ingin aku perkatakan ini ? erm , aku mahu korang tarik nafas dalam-dalam dan jangan menangis macam aku sekali . okayyy ! sob , sob .

gambar ni bukan mate aku , harap maklum

sudah tahu tanya pula , kalau tak tahu buat - buat muke moyok ajelerr . kalau sudah ditegur haruslah kita memberikan tindak balas yang positif bukan negatif yer . renung-renungkan lah . aku cakap ni meliputi semua tau bukan nak mengetuk atau diketuk . harap maaf kalau anda terasa . 


p/s : maaf , cerita macam tergantung . sebenarnye otak ni dah banyak keluar ilmu -.-

No comments:

Post a Comment