Awesome People

Welcome To My Neverland, Haqita Life's On Here

Rindu Cerita Drama English

Assalamualaikum and Good Morning .


Cerita omputih errr, errr ,ermmm . kadang-kadang ada orang suka tengok dan tidak . sebab ape ? sebab depa tu seksi sangat sebab tak cukup kain , main-main cium mulut depan tv dan sebagainya . Aku kesah ape korang buat macam tu , sebab korang memang bukan orang Islam . kalau orang Islam buat macam tu dah lama cerita tu kena gam dan kena campak kat lombong oleh aku , hahaha . bukan aku aje yang nak gam cerita korang , tapi korang jugak akan mendapat balasan oleh Allah .(hanya orang tertentu) .

Kalau nak pakai pakaian macam tu , tunggulah kahwin . bina masjid elok-elok , aurat kita tu hanya untuk suami yang sah dan bukan untuk tatapan umum satu dunia . aku cakap panjang lebar ni pon bukan ada orang amik point pun . just baca aje , tu geram cik mek huhh . oleh itu , pada hari ini . aku nak sharing favourite story aku dekat korang . aku hanya tengok aje heh bukan nak tatap gamba artis omputih tu dengan pakaian seksi mereka . Kadang-kadang jalan cerita dia menarik perhatian aku , so aku tuntun ajelah .




ni semua cerita yang dah tak ade kat tv . diorang selalu keluar dekat channel 8tv . dulu lah aku suka merongeng tuntun cite ni . jalan cerita pon best , tapi time keluar babak-babak tak sepatutnya terus aku tukar channel lain , huhh . banyak seksa ini cerita wohhhh , paham-paham ajelah yer . haha :D

No comments:

Post a Comment