Awesome People

Welcome To My Neverland, Haqita Life's On Here

Pergi Sekolah Lagi Bagos

Assalamualaikum dan Salam Muhibbah .


Minggu ni , aku terasa boring sebab hari sabtu & ahad tak ada kerja nak buat . Aku terasa nak sangat duduk dekat sekolah daripada rumah sebab dekat sekolah boleh belajar , buat homework dan chit chat ngan kawan-kawan . Takdelah boring sangat . Padahal sebelum ni aku lah yang paling liat nak pergi sekolah sebab dekat rumah boleh online . tapi sekarang dah lain , terbalik punya cerita . Hari sabtu semalam , aku pergi lib ngan fara dan hanis buat kerja sekolah . mmg bestlah semalam sebab tak ramai orang kat lib . lepastu kitorang makan kat term , macam-macam halangan nak pergi makan . hahaha , time jalan nak keluar term kitorang dapat belon , sukanya saya . macam kanak-kanak strawberry pon ade . teringkat masa kami pergi pwtc hari tu , dapat belon jugak . tapi kali ni belon dia ade banyak dalam satu batang , kekalar lah pulak .

belon !!


lihatlah , betapa girangnya kami mendapat belon . masa nak balik , hanis letupkan belon tu . takkan nak angkut bawak balik sekali kot , memalukan saja , teheeee T__T , semua orang pandang kami pegang belon . haiyaaaa , redah ajelah . bukan buat salah pon kan. sesekali nak jadik budak kecik -.-

No comments:

Post a Comment