Awesome People

Welcome To My Neverland, Haqita Life's On Here

L.O.V.E.A.B.L.E

Assalamualaikum ^_^

paham tak konsep nie . love is meaning fullnest . cewahh . aku bukan orang tngh bercintan cantun itu semua yerw . take a note , please ! ada macam-macam konsep percintaan . aku bukan motivater untuk korang kerana aku tak pernah berkapel oke . aku hanya nak sharing sahaje  tidak lebih daripada itu . L.O.V.A.B.L.E  tak semestinye untuk percintaan . ia boleh merangkumi persahabatan juga .
ececece . aku nie bole jadi pakar motivasi jugak an . kalo suke sila senyum , kalo tak berambus . haha . joke ~

mmuaxx <3


 kucing nie pun tau erti persahabatan . ye ker ? tak ade kena mengena lansung . haha . "this life must have love" .


p/s :  if u don't , u'r life will not prefect and completed -.-


No comments:

Post a Comment