Awesome People

Welcome To My Neverland, Haqita Life's On Here

I'm in Jealousyy

Mabrukh Alaikum :)


Seperti biasa pada hari yang temper ini , aku dengan kemurungan yang berpanjangan . ditimbuni dengan homework bertimbun yang boleh mengusutkan lagi moody aku . tidak dapat on fb dan update blog dari hari isnin hingga jumaat sebab waktu sekolah .mak aku tak kasi sentuh un mouse walaupun comp selalu on depan mata . beliau berkata ; waktu sekolah no wayy okay , gie study . dengan wajah kemurungan . aku hanya okay ajelah .


nukilan aku kali nie ingin mengatakan aku cemburu sangat . nak tau kenapa ? sebabnye aku jeles dengan budak-budak yg lagi pandai dengan aku . fuhhhh . ememangnye itu adalah lumrah manusia untuk jealous-menJEALOUS ni ann . aku hanyalah manusia biasa sama macam korang jugak kan . ececece . pandai tak pandai tuu semua atas usaha sendiri gak . kadang-kadang aku bile sampai tahap malas . huhhh , menonton aje keje . keje sekolah jangan harap nak sentuh . hehe -.-


aku nie pandai tak ? hurmm , hurmm . meyh aku tanye diri aku nie banyak kali . pandai tak ? . tak kan nak ukur baju di tangan sendiri pulak an . buat malu aje . tuu bergantung pada korang lah . tngok result exam cukop kan . huhu . perjalanan kite sebagai seorang penuntut panjang lagi . insyaAllah kalau umur panjang boleh lah sambung kat U nanti . ambik PHD . bukan PERASAAN HASRAT DENGKI tau !! huhu . ala , doktor falsafah gitu . AMIN . doakan kiter semua berjaya yerww .

p/s : pendirian aku nie sememangnye tidak tetap . tak tau cita-cita aku sebagai ape ? 
        kalo lawyer oke tak ! bek ngaku cepatt  . huhu =p
        aku nie kuat bercakap + membebel . jadi jage-jage , haiyakkkkss *_* 

No comments:

Post a Comment