Awesome People

Welcome To My Neverland, Haqita Life's On Here

Kawan adalah segala-galanya

Assalamualaikum +_+


siapa yang tak sayang kawan die orang paling tak bersyukur dekat muka bumi ini .
sudah bagi nikmat untuk berkongsi rahsia , ilmu dan etc tak reti-reti nak jage .  
belagak sungguh . tak perlu lah yerw nak bertekak sana sini .
bile dah berbaek , rapat tk engat dunia yg dulu yang suke kutuk-kutuk uhw .


beselah , kiter semua akan ader pergaduhan sesama kawan .
tak kan tk de langsung kott . tipu lah tuu .
semua pendapat tak semestinye same ngan kawan kiter , right ?
jadi sayangilah kawan selepas keluaga kita .
u got it , i named it .


saya sayang kawan saya <3




i still remember our best moments ,
rindu kawan aku . sayang diorang
jadi janganlah bergaduh-gaduh .
buat malu aje , tapi kalau org dah tak sudi berkawan nak buat cam mane .
duduk dlm gua aje lah .
sudah terhantuk baru nak perasaan (*maaf peribahasa salah , tk yah tngok . huhu) 


p/s : entry nie hanya untk kawan-kawan saya . tapi , untk korang . engat ! bergaduh takkan dapat selesaikan masalah itu semua =p 

No comments:

Post a Comment