Awesome People

Welcome To My Neverland, Haqita Life's On Here

Aku nie mudah Cengeng + Melalak

Assalamualikum ^.^



memang sedey sangat hari nie ,
semalam selesaikan masalah orang .
hari nie , aku pulak ader masalah .
memang happy lah bile org laen sudah berbaek .
lepas tu , hari nie aku pulak kena . 
siyes tension .
dah lah demam , bertambah lah pressure aku .
astagfirullahhalazim . 


Ya Allah tolong lah bantu hambamu ini ,
kuatkan semangat hatiku ini .
aku tidak tahu , di mana bermulanye kesalahan aku .
sungguhnya aku nie mudah teringatkan bende-bende yang mengusutkan kepala aku .
hindari lah aku dari sifat pemarah dan penghinaan .
jikalau memang aku yang bersalah .
maafkan lah aku .
aku hanyalah manusia biasa .


budak nie bukan boleh mengembirakan aku pun , haha ;p





No comments:

Post a Comment