Awesome People

Welcome To My Neverland, Haqita Life's On Here

Mood --> Nervous

Assalammulalaikum and Hello Human in This World.


Sudah mahu menghampiri bulan Oktober pulak. Rasa nervous memang ade sebabnya nak masuk bulan November sudah dan bulan ni juga telah diadakan exam yang boleh menyebabkan paip dalam otak ni habis airnya haha LOL. Bukannya ape, aku nervous nak tunggu result + nak melangkah ke alam F5 (tkdelah lame mne tolak cuti 7 yang lain-2). 2012 --> SPM kott! mane tak takut,
 siapa tak takut tu alien lah aku cakapkan bhaha.

sudah lima paper yang aku dah ketahui sekarang dan keputusannya tidak memberansangkan langsung. study last minute memang teruk lah keputusannya kan. jadi mulai sekarang belajar dari kesilapan yer. kalau taun ni punya pelajaran tak dapat nak catch-up, tahun depan apatah lagi. kelam kabut lah dibuatnya nak struggle bagai. semua bende nak rushing pikir aku ni kete bugati yang laju tu ker ha? *salah sendiri.

ibu aku pon dah siap belikan buku SPM untuk taun depan & daftarkan tusyen. urghhh sebenarnya malas nak pergi tusyen tapi bile dipikirkan balik aku ni bukanlah pandai mane yang boleh tangkap ape yang cikgu ajar kat sekolah. takde beza pon belajar kat sekolah mahupun kat tempat tusyen cuma kat tusyen mungkin aku boleh menambahkan ilmu pengetahuan yang sedia kosong tu. aku harap subjek Math or Add Math ibu aku tempah khas cikgu tutor (selalu aje fail subjek mengira ni) tapi aku minat Matematik dan jarang mendapat A hahahaha.


kesimpulannya disini, sesudahnya habis exam itu tidak bermakna kite bergoyang kaki aje tetapi kita haruslah mengkaji dan fahami konsep soalan yang diberikan. ecehh, aku cakap tak serupa bikin! macam nak buat aje heh. doakanlah agar aku jangan jadi seorang pemalas ye, Amin :D


gambar hiasan







No comments:

Post a Comment