Awesome People

Welcome To My Neverland, Haqita Life's On Here

I'm Back, Seriously :D

Assalammualaikum and Hey , All people :>>


Semestinya, korang mesti anggap aku dah tak wujud lagi an , hehe . sebenarnya aku still "blogger" okey . mungkin aku takde mase nak mengupdate atau etc . sekarang pulak aku dah active bertwitter . caya tak ? padahal aku dah buat twitter tu since f2 baru sekarang berjinak-jinak. kuno betul ini budak ! jangan gelakkan aku tau hahaha ;p


Bulan puasa ni pulak, lagilah aku malas nak buat kerja. Belajar pon ala kadar, homework aku siap pulak. ermm, ermm tersangatlah aneh perangai aku ni . jadi abaikan . kalau korang perasan dan selalu menjenguk blog aku ni ha ! mesti tersangatlah lamae aku tak update an . sebenarnya, aku on aje blog ni tiap-tiap hari . tapi kemalasan dah melampaui batasan jadi aku tengok ajelaaa +.+

Hari ni, aku berazam untuk menjadi budak yang rajin. jadi, aku janji nak mengupdate sekurang-kurangnye 3 post . aku akan kotakannya . so kbai untuk kali ni ;)

No comments:

Post a Comment