Awesome People

Welcome To My Neverland, Haqita Life's On Here

Mengimbas Nostalgia Lama

Asslamualaikum  dan Bertemu Kembali .



Tadi baru sahaja aku merongeng gamba-gamba aku kt com ni .
terserempak pulak ngan album lama-lama aku (means tahun lepas aje , hee .)
bile teringat balik , alangkah bestnye mase dapat diputarkan kembali .
zaman lower form mmg penuh dengan kenangan pahit plus manis .

paling aku suke taun lepaslah . kenangan duduk kat asrama plg best walaupun aku selalu suruh mak aku keluarkan dari asrama . nak tahu sebab aku ?
err , err . cecite . kih2 . aku ni budak baru masuk asrama . pengalaman zero lah ktekan .
penat double extra yang aku dapat .

tpi kat asrama tak kurang hebaddnye ,
keje aku dan kawan-kawan yang len tak habeh maen snap-snap gituuu .
dah tak ade keje time kt dorm , tu ajelah aktiviti yang dapat kitorang luangkan bersama .


muke mntx kaki aje . hahaha .

No comments:

Post a Comment