Awesome People

Welcome To My Neverland, Haqita Life's On Here

My Future Husbands Merangkap Boyfie Aku Skrgg , Hahaha xd .

Assalamualaikum dan Salam Kembali .


That's title ? paham-paham ajelah yer . kalau buat muke berkerut pun , try pahamkan . bole ?
pertama kali aku ingin mengatakan bahawasanya mereka yang akan aku sebutkan ini calon suami aku .
jadi saksikanlah dengan khusuknya yerr .
jangan cube membunuh diri di rumah kerana kejelesan anda erkk ,bhahahaha  .


calon yang pertama ---->

betapa menyerlahnye kehenseman hubby aku ni
sejuk mata memandang

name calon aku yang pertama ini , LEE DONG WOOK .
dikenali dalam cerita MY GIRL
lihat , betapa popularnye future husband aku ni .


cerite ni sape yg tak pernah tengok memang bengap lah aku ktekan , hahahaa xd ((:

tapi aku memang jeles tahap gambut kerana perempuan ni rapat ngan die suatu ketika dulu .


yang kanan tu sepatutnya aku , bukan engkau . hahahaha .


kau mesti peluk aku lah , kiddding tau !!



aku jeles lahh , tolong lah jangan buat depan aku macam tu . hahahaha , perempuan ni gilerrr lah (aku eyhh ?) . 

die bakal melangsungkan perkahwinan ngan aku oke , bersamaan dengan tarikh 20/11/2011 . 
orang ramai dijemput hadir tapi tak delah makan nasi minyak yer coz future husband aku ni alergik minyak-minyak nie . ape barang goreng-goreng , die maen steam lahh . hahahahaha xd -.-

 

No comments:

Post a Comment