Awesome People

Welcome To My Neverland, Haqita Life's On Here

I Miss Her So Much

Assalamualikum 


Tajuk di atas bermakna aku rindu sesangat dekat seorang hamba Allah ni .
Die lah yang suruh aku mengupdatekan blog . 
Bile aku bukak blog aku , nampak dekat shout box aku , die anta 'bile nk update , sweeet pie'.
Lepas aku tengok die anta msgg tu kat aku , aku bersemangat lah pulak nak update blog .
entah kenapa aku malas nak mengupdate , padahal blog tiap-tiap hari aku bukak .
macam tak ade semangat lah pulak .
asyik mengikuti perkembangan blog orang aje , blog sendiri pulak tak terurus . 


hamba Allah yang aku maksudkan tu , nama diberi Aliyah Ilmi Binti Nordin .
Kawan baik aku kat shams , skrgg die dah pindah kat sekolah elite .
Budak pandai lah ktekan , jeles seyh tngok die .
jom tngok muke die ^_^


dekat shams tercinta , f3

white & black . i like

new pic , shawl like hana tajima 

orang itu adelah seperti yang tertera di atas . (harap maklum)
aku rapat dengan ilmi ni since f1 until now lah .
time f1 dulu die pernah cakap die akan pindah sekolah .
dengan itu diumumkan aku menangis di khalayak ramai , haha .

tetibe nak start f2 , die call tanye pasal yuran and so on .
aku tak terpikir lah pulak die akan still sambung kat sekolah aku lagi .
aku dengan lurus bendulnye brtau lah pasal yuran sekolah .
hik2 , rupernye die tipu aje .
mule-mule tu mmg betul die nak pindah di atas sebab tertentu .
tapi tak jadi nak wat cam ne lah kan .

kitorang still berkawan sampai f2 , rapat dan rapat . 
tapi kite tak pernah satu kelas langsung an , sedeyynye~
time f3 pulak laen ceritenye , ilmi nie sudah menjadi seorang PSS .
maknenye , laen dari kitorang lah kan .
kitorang dulu ader satu group .
rapat jugaklan kan . nie die ---->

f2 , muke semua tak mature langsung . hehe .

rindu saat kiter bersama dulu .
eyhh , sambung balek time f3 yer .
f3 dulu aku & ilmi merupakan budak luar , bulan 3 macam tu masuk lah pulak dalam asrama  .
(macam rusa baru masuk bandar , haha) 
aku masuk dulu baru diikuti oleh die .

time die aku masuk asrama dulu die tk tolong aku pun angkatkan barang msuk dorm .
tapi aku , bile die masuk aku pulak yg kena angkutkan barang die . 
(cerita lame tk usah diungkit , imbas kembali yer ilmi oi . jgn mara)
yelah dah aku asyik menyuruh die join da club bersama .
inilah akibat nye (baik tau ni , tk memburukkan pun) 

dorm kitorang pun sebelah aje , di kire satu dorm jugak .
kenape ? kitorang nie dalam satu bilik tapi terbahagi kepada dua bilik (paham tak , harap-harap faham yer) die jadilah dua dorm tapi just tutup ngan locker aje nak bahagikan bilik tu .
katil kami pun berhadapan aje bole skodeng lah kalau nak tngok . 
firstly die macam malu-malu kucing dengan ahli dorm die ,
aku pun pelawalah die tidur sebelah aku .
seminggu jugak lah . haha . 

 peraturan kat asrama paham-paham ajelah .
semua kerja kena buat dengan cepat dan pantas (i'm not this type , keyy)
ilmi aku nie semua kerja die buat cepat lah kan .
aku pun terpaksalah mempercepatkan semua kerja-kerja aku .
aku ikut trend die , mandi kena cepat-cepat bangun sebelum subuh alam ,(around 4 o'clock)
gosok baju prep dan sekolah lepas sembahyang asar . 
huh , memang penat dok asrama . 

tibe satu malam tu , aku tk tau lah bende pelik-pelik boleh terjadi .
die punyer tangan termasuk jarum . (bukan nak bukak aib ea)
pagi-pagi die kejutkan aku coz die sakit .
aku dengan muke mengantuknye cakap mcm ni 'ha , hurmm '
and then aku tidur lah balik .
sebenarnye tak dengar lansung ape yg die cakapkan , sorie lah yerw .


banyak kenangan yang kitorang sharing sepanjang duduk dekat asrama .
memang best lah kalau dimbaskan balik , rindu nyer .
kalau lah mase bole diputarkan kembali .
M.I.S.S.U.S.O.M.U.C.H.D.E.A.


p/s : ini baru first time aku cerita pasal seseorang , kalo yg laen nak jugak . buat-buat lah baik dengan aku . ngehh , ngehhh -.-










No comments:

Post a Comment