Awesome People

Welcome To My Neverland, Haqita Life's On Here

Good News

Assalamualaikum


huh , dh lama sngt aku tak update ann . ini namenye maleh
kenapa aku maleh ? ermm . lu pikir larkh sendiri yerw . hoho XD .
sian lak kang . kih..kih.. oke2 .
sebenarnye , aku dh abeh exam & dh dpt semua paper .
oleh itu , baru aku bole on fb & update blog ini semua . (nak study lar ktekan) .


anyways , skunk dah abeh exam .
jadi bole lerr aku buat sesuka hati . haha .
result pun dah dpt ann . so , oke wat ?
xd ler gempak mne . aslkan okei aje .


about my result , pede' dpt plg highest with 3 my fwensz .
eppy giler , mule2 pikir org len . tapi takk sngke aku tergolong juge . hoorayy :)
bukan nak membajet , cume nak berkongsi .
bace buku last minute . mmg minat giler ngan sbjek tuu .
sebab tuu bole score . btw , cikgu yg mengajar mmg best .
subjek yg paling diminati lah ktekan .


**************tutup cite************** 

No comments:

Post a Comment