Awesome People

Welcome To My Neverland, Haqita Life's On Here

Examination

Assalammualaikum (:


Lame kan takk dengar aku bercerita . huhu .
sbnrnye , tiap-tiap hari aku bukak blog .
tapi , keje plg maleh nak update itu semua arkh . 


aku nak ckp ckit nie .dengar taww .
esokk aku exam . doakan aku berjaya ea .
cuak lorkh . nie 1st exam bgie menengah atas 2011 yg bakal aku tempuhi . 
dengar cite ade yg susah & senang .
tak tau mne satu yg btol .
tawakal aje larkh .


tapi aku harap exam kali ini akan menempatkan aku ditangga top 3 ke atas .
bukan senang nak dpt taw .
apatah lagi bersaing ngan dak 9A taun lepas nie .
iaitu - pak din , jid & hazirah .
semua budakk uhw pandai aww.

btw , geng aku yg bernama WAKAKA tuu dh berazam .
sape yg markah tertinggi akan diberi hadiah . wahhh ! eppy nyer . (tipu aje nie) . hehe .
kami berlima berharap , kami semua akan berjaya .
same juga dengan anda . gmba ekin xd . sowie darl .

 WAKAKA terbaekk <3

Doakan Kejayaan Kita Bersama !!! 






No comments:

Post a Comment