Awesome People

Welcome To My Neverland, Haqita Life's On Here

Cat a.k.a meoww saye dah mati .

salam alaikh >.<

first at all , i want to say . i fell sad . kucing dah mati ?
mmg nak pengsan aku jawabnye .
walaupown aku takk bbrp syg kucing itu ,
tapi tuu larkh kucing dh lme aku bela . sob 3..


baru meninggal ari selasa ari tuu jam 9.30 malam
baru skunk aku nak tulis . sowie-yer-cat .
meninggal time aku tngk cite hani . hurmm~


nak cite nie ,
time tuu mak & adikku tngh sidai kain ,
nmpk  larkh sebuah kereta jenama kia .
pandu takk nak kemaen laju lerr .
 takk pasal-pasal kena jerit dengan ibu aq .
ape lagie ? mencanak arkh terus blaaa .


nak taw takk !
rupe-rupernye , die langgar kucing aku .
bagai cicak kehilangan ekor jwbnye . (btol ke perumpamaan aku nie)
ibu aku bagai nak pengsan takk percaya .
ape lagi aku ?
mule-mule aku takk tau agie.



bermulanye cerita seperti berikut --->
ibu aku menjerit , die panggil larkh angah .
aku pikir , alaaa . mcti  ibu nmpk tikus .
so , aq biarkan aje larkh .
sambung lerr tngk cite hani .
pastuu , adik-adikku yg laen pun keluar .
ape lagi . aku pown kuar arkhh .

 sekali tngk o.m.g !
kucing akuu tuu , apsal terbaring kat tengah jalan ?
rupe-rupernye die kena langgar .


takk nak lagi sedih arkh dibuatnye ,
kepala die hancur berkecai .
mmg ngeri gilerr .


almarhum meninggalkan 6 ekor anaknye .
2 dah besa , yg laen-laen tuu anak kucing yg memerlukan susu ibunye .
sedih takk ?

nak nanges dibuatnye , ape nak buat .
yg mati tuu kite sedekahkan al-fatihah .
semoga my cat aman di sana .


-------------------------------------------sekian---------------------------------------------













No comments:

Post a Comment